Mitten av veckan

Ja, nu är halva arbetsveckan gjord.. men mitt arbete kommer till
helgen. Blir bra att tjäna lite pengar inför sommaren för junilönen
 ser inte fet ut. Och det är ju då vi åker till Sousse också.. på tal
om att åka så sticker min best friend K till Californien idag, flyget
går om 2 h och hon blir borta i 4 veckor! Jag kommer sakna henne
och jag hade såå gärna velat åka med. Men om hon bor där i höst
ska jag garanterat hälsa på, sen har H och jag bestämt att vi ska
börja spara för en resa till USA. Men det får bli efter sommaren vi
sätter igång med det sparandet, kanske tillochmed efter jul, så det
dröjer - men den som väntar på något gott!

Jag har satt igång med mitt omarbete av uppsatsen, som mest gick
ut på att banta den... Hoppas jag är färdig till 15 så jag och H kan ta
med oss Bosse till Skatås och gå promenad då!
Sen ikväll ska vi ha mys och kanske göra pannkakstårta! Kram!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du haft en bra dag! Kul blogg!

2008-05-14 @ 18:10:07
Postat av: me

Å tack, det var kul att höra -detsamma
:)

2008-05-14 @ 19:18:45
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0