Nytt nytt..

Nu är jag och Bosse hemma igen efter att gått på stan och shoppat :P Det tar ju lite längre tid än det skulle behövas då jag har med mig Bosse som varenda butiksbiträde vill gulla med. Idag har flera personer kommit fram och frågat vilken ras han är och två stycken har fotograferat honom med sina mobiler, hahaha. He´s a model! Han är helt slut, sover i mitt knä och jag kollar vänner på tvn och dricker cola :) Och nu till vad jag kom hem med! Inte så mycket, och lite dyrare än vad jag hoppats på.. (som vanligt) men endå helt ok priser, så va fasen! Jag orkar inte ta bilder och lägga upp nu, är för trött! Meeen ni har någonting att se fram emot imorn om ni besöker bloggen! Då dyker, klänningen, t-shirten och linnet upp. Jag säger bara:

Etno
Klassisk
Sött och blommigt

Säger det er något? Mer och mer färg börjar gå ur mitt hår nu, mitt lilla projekt att få ljusare hår börjar gå åt rätt håll! Tänk efter en vecka i Sousse då kommer det vara ännu bättre :P Svårt det där när man vill vara ljus brunett och inte blondin..

Från Till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0