Öjersjö

Är just nu i Öjersjö i C:s föräldrahem. Hade hoppats på att få se och kanske lägga upp lite bilder från Thailand, men dom är hemma hos C: på en cd-skiva och borttagna från den här datorn. Är en månad sen vi kom hem nu - Redan! Och jag har endå inte fått upp en enda bild :P Men kanske drar vi till C sen och då kan jag lägga upp bilder därifrån.

Hade en grym valborg, tydligen blev den där festen vi skulle på hemma hos oss ;) M fyllde, så vi firade han och hade det urtrevligt. Men när jag K och I kom in till stan, var jag lika sugen på att åka hem igen. Det var jag inte ensam om, så gänget som bor i östra Göteborg åkte hem. Jag och H kom hem till vår lilla gullunge som sov i sin bädd så sött...
Det blev ingen utgång igår, jag orkade inte -det är för dåligt! Men jag kände av gårdagen + att jag hade tajt med pengar och visste att jag måste ha huvudet på skaft för att skriva uppsats. Och det är det sista man har efter en utekväll, vare sig huvudet på skaft eller pengar över. Ja, vår resa skulle betalas den här månaden så det blir till att äta pasta och ketchup...
Nu ska vi snart dra till Allum -och NEJ jag ska inte shoppa! Snart får jag se J som klippt av sig håret, ska bli spännande! Det kommer garanterat att vara urläckert!!


Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0