ont igen..

Förbaskade visdomstand! Jag har ont igen! Och jag vill inte behöva dra ut den... varför kan det inte finnas plats åt den så den slipper göra ont då den växer?? Ååå..
Jaja, idag ska jag iallafall vara på skolan kl 14.30 och träffa min handledare -höra vad hon säger om uppsatsen. Nervöst! Jag ska ta dagen till att sitta och skriva in fotnötter, göra innehållsförteckning och källförteckning. men den slutliga analysen tänker jag skriva imorn och på torsdag efter att jag vet vad min handledare säger. Hoppas bara inte att det blir andra förändringar, tillägg eller sånt. Fast jag måste nog räkna med det, de har alltid grejer de vill att man gör om de där handledarna, pust/åhå/stånk.
Jag är iallafall nöjd över att de här dagarna med sol gjort mitt hår lite ljusare, för jag ville göra slingor men har inte råd. Jag vill ju inte bli blond, men ljusare brunt än vad jag haft -har ju nästan haft svartbrunt. och nu börjar det bli den färgen jag vill ha :P Vågar inte slinga det för då blir det nog för ljust, när vi åker utomlands kommer det ju blekas ytterligare , och det lär säkert räcka. Gott då "tjänade" jag ju pengar där;)

Nu ska jag mysa med min kille, och han ska få tycka synd om mig för tanden, pussa på mig och sånt som han är bra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0