Redan eftermiddag!

Den här dagen har gått alldeles för fort! Klockan närmar sig redan 13.30 och jag har inte skrivit en endaste rad på uppsatsen. Nej, jag har varit på promenad med Bosse, som tog alldeles för lång tid - mycket längre än vad jag räknat med! Och det på grund av att han vägra bli kopplad efter fått gått lös en sträcka. Han är så duktig och lydig lös, går precis vid min fot och gör som jag säger, springer inte iväg eller går till främlingar. MEN - när kopplet ska på börjar han busa, springa runt i cirklar och vägrar komma på inkallning! I 30 minuter höll jag på!! Men men, nu är vi i allafall hemma och jag ska ta tag i analysen av undersökningen och uppsatsen. Jag känner mig nollställd i huvudet och vet inte vart jag ska börja, motivationen tryter.. Det är bara att sätta igång jag vet det, på onsdag är det inlämning och då måste jag vara klar.
 
Är väl tid att sluta blogga nu ifall något ska bli gjort - ska hämta en muffins och ett äpple, sen sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0