Vill inte mer!!!!!!!

Nej, jag vill fasen inte skriva mer! Har försökt hålla inne att jag är lite bitter över att det ska vara det mest fantastiska väder just den veckan jag har som mest att göra på den här uppsatsen! Vänner ligger på stranden, sitter på uteserveringar på kvällarna och hittar på en himla massa annat skoj, men jag är så sjukt jäkla låst till att skriva. Om jag bara kunde vara klar, eller om det åtminstone kunde regna (fast det vill jag egentligen inte) men någonting så att det inte känns så tungt! Vill kunna åka till stranden imorn, och på lördag och söndag -MEEEN Ååååå! Jag ska fasen gå upp klockan 06.00 imorn bitti, och hoppas jag kommer så långt att jag kan ligga i solen vid 12. Sen på kvällen ska vi grilla och det ska jag njuta något vansinnigt mycket av, så mycket att jag antagligen häller i mig en flaska vin och är helt kaos i huvudet på lördag.. nänä sakta i backarna -på lördag ska jag med mina vänner till stranden och det med basta!

Nu ska jag fortsätta att skriva på den här förbannade läromedlelsanalysen, snart är mannen min hemma och då lägger jag ner det för idag!  Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Julia

hej, är du intresserad av en ny bloggdesign? du får själv välja hur den ska se ut. läs mer på www.juliaberg.blogg.se/design, ha en bra dag! :)

2008-05-08 @ 18:27:35
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0