Alla frusna..

Vilken morgon och förmiddag! Jag gick upp och tog med Bosse ut på en promenad. Det var soligt, kallt och alldeles underbart! Hoppas kylan håller i sig hela vägen fram till jul, inga milda grader nu tack! När jag kom hem försökte jag få liv i min karl, men icke.. så jag städade toaletten från golv till tak, dammade lägenheten och fixa-å-trixa.
Igår var vi hos C ett gäng tjejer och det var trevligt som alltid :) De är ju så goa! Jag har slängt på mig ett par jeans och en cashmerekofta, och om en stund kommer J och M för att hämta upp mig så vi kan åka och se C när hon spelar match. Ett tag sen jag såg damhandboll nu, ser fram emot det. Men mest sällskapet - som alltid ;)



Så här ser jag ut idag.. det där med make och hår fick ligga på latsidan :P
Med en mysig cashmerekofta, mjuk som sjuttan..
En farfarströja under.
Ett par Ralph Lauren jeans -rekomenderas!
Fårskinns stövlar.
En halsduk jag stickat själv.
Det var det!

Ikväll är det mys hemma med älsklingen :) Kanske blir det att vi hittar på något, som att gå på Liseberg, vem vet ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul när du lägger upp bilder.. Ha en go helg..

2008-11-22 @ 16:47:45
Postat av: me

Tack detsamma!

2008-11-22 @ 17:12:00
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: carro

har du stickat den själv.. guuu vilken mysig..

puss puss

2008-11-22 @ 17:44:23
Postat av: me

Yes yes:)ska jag sticka en till dej me :P

Kul igår?

pöss

2008-11-23 @ 10:20:45
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: carro

tar inte d åååååår o göra d?=)

2008-11-24 @ 14:50:18
Postat av: me

Nepp.. en vecka kanske. Beror ju på hur mkt man stickar på kvällarna ;) pöss

2008-11-24 @ 20:54:01
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0