Är ni systrar hela bunten?



Nu är jag tillbaka hemma i Göteborg hos min älskling. Det är alltid lika mysigt att få pussa på honom, och sen berätta allt som hänt på den dagen vi vart ifrån varandra ;) Ja, för som dom flesta vet så kan jag snacka väldigt mycket! Men älsklingen tycker allt om det, även om han ibland sena kvällar kan be mig att lugna mig lite :P

På tal om att prata mycket, så är nog de flesta tjejer från Stale duktiga på det;) Igår fick vi frågan: Är ni systrar hela bunten, ni är så otroligt lika? Nej, det är vi inte (om inte brevbäraren är far till alla i bygden;). Ofta har man fått den frågan genom åren, och jag blir alltid lika glad för så vackra som de är så vill jag gärna vara lik! Men kanske är det mycket snacket, uttrycken och sättet som gör oss lika.. eller så kanske jag har turen att få vara lik? Tänk det ;)

Nu ska jag gå in på arla.se och leta recept på saffranskaka, sen om vi hinner ska vi baka jag och älsklingen. Om jag inte ska hänga med mina Göteborgtjejer idag :P

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Suck... Bloggtorka...

2008-11-18 @ 22:21:19
Postat av: Jannie

Du har väl inte missat senaste uppdateringarna?



Lite Gossip Girl, nelly.com, efterfestsnack och annat smått och gott!



See you there!

2008-11-18 @ 23:38:17
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0