Den store dirigenten!

Hej, jag är i Lysekil igen. Åkte hit imorse en sväng, då älsklingen ändå skulle åka iväg och spela match hela dagen och inte kommer hem förrän sent.. Det har verkligen varit en fantastisk dag! Jag har varit vid hemtrakterna, med mina gamla grannar/vänner och varit i stallet, fikat, lekt, pratat, NJUTIT. Fick tillbaka känslan hur det var förr, trots att alla är vuxna idag. T och S har barn, inte jag och K men vi håller ihärdigt på med barnen som är 2 st på 2,5 år och lille godingen på ½ år... Jag är kär i denna lille pojk, vill ta med han hem! Han är sååå go :) Obeskrivligt! Sen är ju givetvis de andra två 2åriga charmtrollen underbara de också, och de hade fullt upp med hästarna och Bosse. Ridning, rycktning, klappning.. ja ni vet :) Bosse är en hit hos de flesta små och han verkligen njöt av att få leka med de andra hundarna, barnen, fåren och hästarna. Det fanns mycket att jaga och leka med :) Det var så perfekt att alla var hemma och hälsade på sina föräldrar den här helgen, så vi fick chans att ses! Det blev många timmar ute, och sen många bullar inne.

Vid 17 var vi på barngudtjänst och såg på dom som tagit över platsen efter oss, var ett tag sen vi sjöng i barnkyrkokören men som sagt - känns som igår. Barnens konsert hette "Den stor dirigenten". Och ibland är det väldigt skönt när bara allt är som förr igen. Fast på ett litet annorlunda vis ;)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0