Malou..

Jag gillar "efter 10" på 4:an, nästan lika mycket som nyhetsmorgon :) Tittar på det nu och tänker att jag måste passa på att njuta för det är inte så länge till man är student, och är hemma vissa dagar och förmiddagar. Det har varit en mysig helg, men den har gått fort. Lördag kväll var det mys hemma med älsklingen, och igår var vi mycket med hans familj. Först där på förmiddagsfika och sen åkte jag och H med min bror till Haga för att promenera runt. Efter det tillbaks till Sävedalen och H:s föräldrar för söndagsmiddag.
Massa prat och igår fick jag veta att H:s mamma och pappa träffades på nästan exakt samma sätt som vi, under samma förutsättningar :P Konstigt men komiskt.. kände igen sig på både en och två grejer :s Historien upprepar sig, eller hur är det de brukar säga? Haha..


Nu ska jag ta fram böckerna och läsa.. Kanske återkommer sen:)

Kommentarer
Postat av: Jannie

Godmorgon, idag kommer juldräkterna upp!



Missa in det!

2008-11-25 @ 00:56:06
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0