Pappi -tid

Är i ett blåsigt och regnigt Lysekil. På kusten blir alltid vädret 100 gånger värre.. och när man inte bor här längre är det precis som om man glömt bort hur det en gång var. Det är vackert när man sitter i fönstret och tittar ut över havet, men ack så ruggigt när man ger sig ut.
Jag åkte till Pappa igår för att mysa med han då det var Farsdag:) Idag har vi lite att stå i, åka till farmor, gå och fika, promenera med Bosse och ikväll åka till faster. Men nu ska vi kolla igenom julpyntet, det finns lite väl mycket för en lägenhet då man tidigare pyntat ett hus! Jag ska sno med mig lite till min och H:s lägenhet. Vi ska satsa på att julpynta i år, med gran och allt! Vi har köpt så fina kulor och annat att ha i granen - längtar efter att få pynta!

Bloggar sen igen.. nu har min pappa helt tappat tålamodet på att vänta! Ni som känner han vet hur han är, han går just nu och sjunger en egen version av scooby doo- låten HUR HÖGT som helst...

Jaja.. kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0