Tjejmiddag :)

Regn och rusk ute.. Men ikväll kommer vädret att trotsas likaså känslan av att gärna vilja göra det bekvämt för sig i soffan. Vi tog tag i det, eller J tog tag i det och gav förslaget att gå ut och äta ikväll! Och det ska vi, klockan 19.30 på La Sombrita i Linné ikväll. Tapasrätter och säkert några glas vin ;) Det kommer att bli dötrevligt! Men innan måste jag gå ut på promenad med Bosse, och titta ut - Klockan är 16 och snart är det mörkt! Bäst att släppa bloggen och gå innan det är natten.. Köpte en ny kjol på HM idag som jag ska ha på mig ikväll, om tillfälle ges ska jag fotta och lägga upp den - urfin!

Go helg på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Läckert! Vilka kvalitebilder...

2008-11-09 @ 19:59:18
Postat av: me

Ja, min vän är grym på att ta kort!! :)

2008-11-10 @ 10:00:27
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0