Torka.. och frost

Ja, denna bloggtorka som drabbar oss alla bloggare med jämna mellanrum. När livet bara rullar på, det händer egentligen inget speciellt och man vet inte vad man ska skriva om. Ja, jag vet, dåliga ursäkter ;) Men ursäkt med sanning!
Jag tittar för tillfället på veckans höjdpunkt - Bonde söker fru. Och väntar på att min älskling ska komma hem efter sin match.. Borde varit där och sett matchen, men Bosse hade varit ensam lite mycket idag så det fick kvitta. Kommer ju fler chanser :)
Jag har varit lite i butiker och kollat in julklappar, men det är som inför varje jul att man ser mängder men inte har pengar i samma omfattning som det finns klappar. Synd att den där tomten inte finns på riktigt (jag avslöja ingen hemlighet nu väl;)?
Har ni förslag på julklappar? Det funkar ju inte med teckningar längre, ni vet som när man var liten:)

Jag ser fram emot nästa helg när det är första advent, för H och jag ska klä granen! Jag vet det är galet tidigt, men känns så rätt. Det är så mysigt att ha en gran att man vill ha den så länge som möjligt:) Och då kommmer jag att lägga upp en bild på den här på bloggen! Min och älsklingens första gemensamma gran :) Men det är denna helgen som gäller först, och vad ska hittas på då? Är det någon som har bra förslag? Tänk om det bara varit snö, då hade man kunnat åka och ha riktigt kul i en backe. Men vi får nog nöja oss med frost...


Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0