07.30???

Vad hände med att jag stängde av klockan och struntade blankt i att gå upp? Ingen fara idag iofs, jag ska inte vara iväg förrän till lunch. Men jag har ju planering att göra och områden att läsa in mig på... Idag ska en samordnare vara där och bedöma mina insatser i klassrummet också :S Borde ju göra mig hyperstressad och att jag redan var färdig med lektionsupplägget, men icke..
Det är väl dags att ta fram böckerna nu, tiden går så fort på morgonen oavsett om man är ledig eller går i skola/arbetar, håller ni med om det?
Nu ska kaffet bryggas och frukosten tas fram, får bli en snabbis till frukost. Vet ni vad, igår testa vi nya våffelgärnet för första gången till kvällsmat - snacka om gott!!! Våfflor, sockrad grädde och hallonsylt - MMmmmm.


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0