Bums i säng..

Ja, snart iallafall.. kom nyss hem och dagen har varit lång! Jag har både varit med klass från Studium på hälsoteket i Angered och sen hela eftermiddagen på samskolan. Efter att lektionerna var slut på sam, var det möten. Hemma efter 17:OO en kortis, lite mat i magen och iväg igen. Jag mötte upp K och M och vi gick till lite shoppingmingel :) Fia som ägt fiuruzzy innan (ja hur fasen stavar man??) hade varit i Paris och köpt hem massa kläder. Så det var vipmingel med vin, snacks och shopping. Jag kom hem med en väska :p Ursnygg - love it!
Fick på något konstigt sätt med mig en pizza hem också, så vi har nyss käkat den :P

Nu ska jag slappa! pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig helg!

2008-10-18 @ 10:11:08
URL: http://ovanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0