Det är helg!

Jisses vad fort den här veckan gick - och gissa om jag är nöjd för det! Jag har slitit som en liten blå för att ta mig igenom alla lektioner, läst, planerat, strukturerat, göra en röd tråd, och läst igen. Nu kom jag precis hem efter en promenad med Bosse i ösregnet, han vägrade att gå så stundtals så jag såg ut som någon som drog en leksakshund bakom mig. En leksakshund iklädd röd regnjacka.. Men när han fatta att vi var på väg hem igen, då gick det undan!
Nu ska jag fixa iordning mig i håret, ja jag ska inte göra något speciellt mer än att baka deg till vår hemmagjorda pizza efteråt. Men jag gör håret fint för att det är kul att vara lite extra fin när älsklingen kommer hem OCH för att det mest legat i en tråkig snebena eller tofs hela veckan. Jag orkar bara inte göra fixa frissan på morgonen!

Kanske lägger jag upp en liten bild på håret om en stund, om det blir bra.. och om jag kommer ihåg :P Ikväll är det IDOOOOL! Även om jag gillar det som sjutton så finns det ingen som gillar det så mycket som en vän till mig, haha. Hon vill nog vara anonym så jag väljer att kalla henne C;) Men förr i världen satt hon och sjöng stenhögt till varje låt, hon gillar att sjunga också. Sen höjde hon volymen så öronen nästan blödde.. smärtsamt men underhållande! Hahaha

Kram!


Kommentarer
Postat av: carro

ha ha ha du e la för go.. jag står för att jag gillar idol..=)

2008-10-11 @ 18:05:25
Postat av: me

Vaddå du ;) hahaha.. ja liite kanske du gör ;)

2008-10-11 @ 22:07:06
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0