Inte piggare..

linda 51.jpg

Jag var lika trött idag... hur ska jag göra för att få tillbaka energin? Tur att jag har mina älsklingar, H och Bosse är verkligen guld för mig. I Söndags tog H hand om mig som en prinsessa, jag behövde inte resa mig ur soffan. Han lagade mat, hemmagjorda hamburgare - supergoda! han hade bakat så jag mumsade kakor och låg bara under filten och blev omhändertagen:) Jag ska ta hand om han sen när han kommer hem, ska laga mat och tända massa levande ljus (som vi iofs har nästan varje kväll) men man tröttnar aldrig. Men först har jag läsning att ta tag i... om orken bara funnits! Får tvinga mig...
Jag vet en sak uppepå allt som skulle ge energi, att få umgås med mina fina vänner:) lördag kanske... ja, vi får hoppas på det.

Kram

Kommentarer
Postat av: carro

lördag hade varit mysig saknar dig vännen dags o mysa snart.. puss puss

2008-10-07 @ 23:56:05
Postat av: me

Jaaa! Lördag :) Så för jag höra massa smaskiga saker om helgen oxå ;) Hihi.. Miss you toooo - a lot!

2008-10-08 @ 11:48:09
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0