Lite roligare inlägg?

Det vet i katten om jag kan åtsadkomma... men lite bilder på vad jag har haft på mig idag, och lite text om vad jag haft för mig! Jo, det här har jag haft på mig :



På min första vända på stan... då jag hade med mig Bosse och gick och leta tyg till kuddar jag ska sy. Jag ville ha fårullsliknande material och det fick jag tag i! Men tyvärr inte grått som jag helst ville, men ett snyggt cremevitt... Jag gick i lite inredningsbutiker och såg ett och annat fint. Men jag åkte hem med Bosse först!



Efter att ha varit hemma en stund, käkat och legat på soffan.. åkte jensen av och thightsen på.. En varm kofta, uggs och en "pälskrage" fick vara på när jag åkte till stan en andra gång. Det var lite småkallt på min första tur..



Jag kom hem med 2 lycktor, julgranspynt (är ute i tid! älskar julen!!) och en ny ram + en vit porslinsängel som ska få vara med i jul :)

Nu ska jag snart gå ut med Bosse på en tur i mörkret och sen gotta mig i soffan... saknar min älskling som varit borta på jobb i 3 dar. Men imorn kommer han hem :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jackan var verkligen snygg...

2008-11-05 @ 23:58:25
Postat av: me

Tack :))

2008-11-06 @ 10:23:03
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0