Magen full med Kaffe!

Godmorgon! Jag har varit vaken i 1 h ca... tagit ut Bosse och fått i mig massa kaffe så hela magen kluckar :P Det finns inte så mycket annat i magen är kaffe just nu, men ska snart plocka fram lite frulle. Älsklingen frågade så sött innan vi somnade om jag ville väcka honom med frukost, och visst ska jag göra det :) Tanken med att gå upp tidigt var att läsa och planera inför min lektion 10.40, men jag ÄLSKAR ju nyhetsmorgon på 4:an, och fastnar gärna där. Den där nyhetsmorgon får mig på gott humör och gör det så mycket lättare att gå upp! Känner ni också så?

Idag är sista dagen på Vfu-n.. det känns skönt. Men det var lite ledsamt igår att lämna Studium, de var så goa och jag fick MASSA kramar. De sa att de önskade få se mig där igen, och skulle göra sitt bästa för att få mig dit. (Synd bara att det inte finns några lediga tjänster). Men vem vet, de är verkligen underbara det där gänget.. och eleverna med för den delen! Slöjor och Yalla Yalla! Hahaha.
Men en annan dröm är att få jobba med vänner, och jag har en vän som har ett jobb - haha, hur lät det där? Ja, jag menar att jag har en vän som det skulle vara dökul att få jobba med. och kanske finns en dörr eller ett liten fönster öppet för det - kanske kanske, vi får se :P

Jag är sugen på att komma i jobb nu! Fast jag längtar mycket tillbaka till skolan, för att få de sista veckorna på lärarutbildningen :_( snyft..

Kanske lägger upp bild ikväll på mig i nya jackan :P Men det blir senare i så fall, kommer inte hem för än tidigast 17.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0