Räkor och bubbel igår, knäckebröd idag?

Nu sitter jag och funderar på vad fasen vi ska käka när älsklingen kommer hem om en liten stund? På onsdagar är karln min alltid ledig från träning så då brukar vi göra lite extra mys, igår blev det räkor och mousserande vin. Men idag verkar det inte kunna bli något lyxigt, inte något smarrigt heller.. vi har knappt något hemma. Eller jag orkar inte ta fram köttfärs, kyckling eller lax att tina upp. Jag skulle vilja ha något färdigt, men det säger plånboken No no till..

Nå, vill ni veta hur det har gått med dom där proven? ja, det är så sjuukt pinsamt. Men min handledare vill iallafall ha tillbaka proven!?? vad han nu ska göra med dem? Och jag har nu samlat ihop alla tuggade delar i en plastficka och ska skamset gå dit och lämna de imorn eller på måndag - Jag dööör! kommer gå under jorden när jag ska lämna över den där plastfickan. Fyyy för att vara lilla mig :(


Vi hörs imorn, om jag har överlevt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0