Rygglösa klänningen..

Nu har jag kommit hem efter en lång dag. Hade lektion om Franska revolutionen precis innan jag gick hem, och den gick bra. Nu ska jag sitta och planera för morgondagens lektion som är Amerikanska revolutionen, jag vet omvänd ordning men det är inte samma klass:) Dags att lägga upp bild på klänningen jag skrivit om några gånger! Efter det ska jag sätta på kaffe och läsa om allt som hör Amerikanska Revolutionen till...;)



En liten vit lapp där bak som är bortplockad nu ;) Gulligaste Bosse gillar klänningen han med, ligger och spanar i soffan..

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Någon måste ha mycket att göra! No update :(

2008-10-05 @ 23:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0