Så var det ny vecka igen..

Jag vill inte redan ha ny vecka! Jag vill vara ledig! Varför känner jag så för? Kanske för att helgerna springer iväg så att man inte hinner ett jota. Den här helgen som gått har jag verkligen bara njutit av alla godsaker som man kan stoppa i sig - pizza, thaimat, glass, choklad, vaniljbullar, kanelbullar, mazariner, weinerbröd, taccos och lass av smågodis -hahaha! Jag borde kanske vara med i "du blir vad du äter".. Nä vad fasen:P Jag älskar maaat!
Jag han med lite mys hos C och mys med älsklingen, men dagarna gick för fort! Jaja, ingen idé att blicka bakåt. Se framåt och vad som händer i helgen som kommer. Vilket bland annat är att vi åker till Lysekil, jag, älsklingen och brosan. Vi ska fira farmor som fyller 90 pigga år!! Jepp jepp, jag har en gammal och väldigt söt farmor:) Sen blir det myskväll i Pappas nya lägenhet... flickan från landet har tvingats att bo mitt i Lysekil från och med nu. Lägenheten ligger vid Ica, ni som vet vart det ligger. Ett plus att det är nära till K, men hon är ju ett stort minus som åkt till USA!!!! Nej, det är hon inte.. hon är underbar.. bara jag som är bitter över att hon inte är hemma och tar hand om mig ;)

Vet ni.. om veckorna fortsätter att rusa så här så är det snart jul! Bara 11 veckor kvar dit -det ni. Och efter det ska jag ta examen :))   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0