Slutliga Beslutet!

Ni fick i uppdrag att hjälpa mig ta beslut om jackan... Och det blev ju den röda. Till en början... Ja, jag är helt enkelt inte någon som alltid tar det klokaste beslutet. Kul väger tyngre än praktisk, och användbar tyngre än regntät. Jag har ju haft den röda hemma en vecka nu, och visst tycker jag fortfarande den är snygg, men den är inte jag på samma sätt som den blå. H orkade inte höra på mitt tjat (som pågått i en vecka) om jackorna mer, utan bad mig bestämt hoppa in i bilen så han kunde köra mig för att byta en jacka mot en annan. Nu är den blå min! Och en klump i magen har försvunnit, jag längtar tills när jag kan ha på mig den och jag har redan matchat hela min garderob till den! Det känns precis så som det SKA kännas när man köpt en ny jacka, och man ska aldrig glömma den där innersta känslan vid stora köp. Den kommer stå sig galant i snö, mindre galant i ösregn - men va fasen, jag har fått en jacka som är JAG!



(Tack underbara ni som tyckte till! Jag är jätteglad för det :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Grymt! Den blå är verkligen läcker...

2008-10-20 @ 18:28:11
Postat av: me

ja, den känns bäst i magen helt enkelt :) Ha en fin dag!

2008-10-21 @ 08:20:18
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0