Sommarbilder..

idag har jag hållt i lektion om slav- och triangelhandeln över atlanten. Nu är jag riktigt trött.. direkt jag kom hem så stack vi och storhandla -fördelen med det är att vi har proppat med god mat! Men jag ska snart förflytta mig ur min liggande ställning här i soffan för vi ska till R och S. De ska bjuda oss på mat och så ska vi se Sex and the City filmen - jag längtar!! Perfekt kväll för långfilm, och när man är så här slö är det gott när andra pysslar om en och gör mat. Vi missar "Oskyldigt dömd" men den går ju i repris. Nu längtar jag bara efter att sitta vid dukat bord och snacka skit med våra vänner:)



Kommentarer
Postat av: Emma

Nyfiken på hur din rygglösa klänning ser ut... Låter läckert...

2008-10-01 @ 20:40:53
Postat av: me

Ja just det! tack för att du påminde mig.. lägger upp imorn!

2008-10-01 @ 22:09:19
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0