2 eftersläpare..

Visade ju aldrig upp det där linnet och klänningen jag köpte på min shopping förra veckan så de får komma här! De båda har varit välanvända! Klänningen döljs lite av kläderna jag hade på mig över :P Svart kofta och mc-jacka... Sen har jag en himla konstig min på det där kortet.. haha, ja då är den andra bilden bättre - no face.



Nu ska jag slappa i soffan en stund, njuta av att det är helg för mig - ingen skola imorgon. Nej, vi åker till Lysekil imorn.. Sen efter soffstund får det bli en promenad med Bosse...kanske löprunda, nja det får vi allt se. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jennie

fint :)



svar; haha ja eller hur!

2008-09-04 @ 19:13:03
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0