Avkoppling med Indigo..

Får passa på att skriva några rader till :P Är inte så mycket på tv-n, orkar inte läsa mer och bloggen har inte varit vidare uppdaterad idag. För att koppla bort allt skolarbete som ligger framför så ramlade jag in på Weekday på vägen hem, och där hittade jag en skön tröja i härlig indigofärg. Ja, jag vet - BORDE inte shoppa mer den här månaden, men va fasen :P Kan ju lägga upp en bild på den imorn så  får ni se att den var värd att köpas :P

Imorgon ska jag försöka ta en löptur på morgonen och sen plugga innan jag ska till Samskolan på möte kl 13.. tror ni det blir något sprungit? Jag kan säga en fördel med att ha vara tillbaka i skolan, man anstränger sig och använder sina kläder på ett bättre sätt. Det känns lite "roligare" att klä upp sig för en bekvämis som jag ;) Idag blev det dock ganska soft - Melerade leggings, vit farfarsklänning, vinröd kofta, hunter stövlar och min "skolväska" i brunt skinn med guldspännen. Imorn ska jag nog ha slimmade jeans - eller vad jag nu kan tänkas känna för!


Missa inte "Halvtid" på tv4 klockan 21!!! -Kan ju vara kul och se hur Reinfuck, nej ursäkta Reinfelt försvarar sin regering :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0