Bara en ledig kväll framför mig..

Det gick fortare än jag trodde på mötet, och när jag var på väg ut från Samskolan, iklädd bland annat min nya tröja ringde älsklingen. Jag mötte upp han och vi åkte först och mathandla, sen och köpte en regnjacka till Bosse. Regnjacka till Bosse? Ja, sanningen är - Han hatar regn! Tycks kanske verka bekvämt med en sådan hund, men det orsakar problem då hans toalett befinner sig på utsidan och han hellre håller sig tills han nästan spricker än att bli blöt och kall. Iallafall fick vi tag i en riktigt snygg och lite för dyr röd regnjacka. Lägger upp bild en annan dag! Nu ska ni få bilder på tröjan som jag lovat :) 





Fick ni lite wiew av mina favoritblommor, liljor på vardagsrumsbordet i vår lägenhet... Och vad jag hade på mig idag, indigotröjan, RL jeansen (och till var svarta tygballerinas, skepparkavajen i marint och skinväskan med guldspännen)..

Nu ska vi ha myyyys här hemma! 

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: jo det har du rätt i! Men jag villj u typ bara göra ram & lite annat skoj

2008-09-03 @ 18:27:24
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så fina bilder! Liljor är en favorit hos mig också. :)

2008-09-03 @ 18:49:42
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: me

Tack! Ja visst är de underbara -gör så att det luktar gott i hela lägenheten också :)





























2008-09-03 @ 20:16:36
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0