fina presenter:)

Igår var en mycket bra dag! Det var så kul på studium där jag har vfu, och sen hade jag en mysig kväll med lite kalas:) Älsklingens familj kom och överraskade med firande på kvällen. Så vi käka tårta och jag fick massa presenter! Av H:s mamma och pappa fick jag en ursnygg kaffekokare - Nu kan jag dricka ihjäl mig på kaffe! Av hans farmor och farfar fick jag våffeljärn, jag som tycker det är så smarrigt med våfflor, grädde och sylt - jummi! Och av H:s bröder fick jag knästrumpor och en jättefin röd sjal som jag kommer använda direkt idag!
Nu får jag komma till älsklingens presenter... en halsband, en tunn guldkedja och ett hjärta - från gold diggers. Såå fint var det! Underkläder från D&G och ett hårspray från joico som jag önskat mig :) Så jag är nöjd som bara den! Det var så mysigt att ha dom här igår kväll, och helgen kommer också fullspäckad med firande. Älsklingens fest på fredag, barsidan - ni kommer väl? Och sen ska tjejerna komma på tårta och mys på lördag :) längtar..

Nu ska jag styra upp mig, ska snart till samskolan och hålla i lektioner för 1:orna. Solen skiner idag!!!

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-25 @ 12:58:53
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0