Måndag igen..

Helgerna går så fort! Jag är helt slut idag, och begriper inte hur jag tog mig ur sängen och till Studium men jag lyckades tydligen med det. Som en vandrande zombi? Sömnen var bristfällig inatt då det fanns två som skulle slåss om platsen närmast mig. Ni ska se hur vi sover här hemma! Jag utskuffad i ett hörn, med Bosse på huvudet och H med halva sig över mig. Jag är både outvilad och öm i hela kroppen när jag vaknar..!!
Oavsett, nu käkar jag lunch och ska vila en snabbis för sen är det huur mycket arbete som helst jag ska hinna med. Måste förbereda flera lektioner och läsa in mig inför lektioner...

Jag är färdig idag, pallar knappt mer.. tur att jag har mina älsklingar som ger energi, om 30 min är mannen min hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0