Maria Wern ikväll!

Ni har väl inte missat den nya serien som börjat på 4:an på tisdagkvällar klockan 21? Maria Wern, främmande fågel heter den, och som den beundrare av all svensk film som jag är så måste jag följa den. Det behöver inte ens alltid vara så där bra, men svenska filmer och serier av kriminalgenre tilltalar mig skarpt. Ni vet, Beck, van Vetren, Wallander och många därtill.. därför ser jag fram emot kvällen och imorn börjar ytterligare en sådan serie med Mikael Persbrandt i spetsen! Hösten innebär bra tv helt enkelt!

Men först ska jag laga mat, köttfärsås och spagetti. Sen se idol...

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis grattis vännen.. hoppas du får d grymt på din dag... puss puss

2008-09-24 @ 21:49:33
Postat av: me

Tack Anonyma vän!!! Kram

2008-09-25 @ 09:36:31
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: carro

ha ha d va ju jag carro som skrev trodde jag hae skrivit mitt namn haha

2008-09-25 @ 15:41:49
Postat av: me

Hahaha!Du är störd! going..

2008-09-25 @ 16:19:56
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0