Om änglar...

Om änglar kan flyga så är du på väg nu.. Min lilla pisse, som jag fick 9 år gammal och bar med överallt i min korg. Idag 16 år senare så fick du somna in. Få kanske förstår, men du låg vid min sida och kurrade varje natt, låg på min mage i soffan, fanns med mig i barndomen, tonåren och sen som vuxen. Genom tuffa tider och i lek var du trogen - du var mycket mer än bara en katt. Många önskningar har jag viskat i ditt öra, och du har allt sett till att uppfylla en och annan, iallafall var du en bästa vän många år. Om det finns dom som inte förstår, så kan jag säga att ett djur kan vara närmare än man tror, en familjemedlem. Det finns många hemifrån som vet hur tokig jag var i min katt, med hennes tjocka mage, lurviga päls och stora tassar var hon som en panter. En misse som jag var nummer 1 för... Jag är uppriktigt väldigt ledsen, och denna kvällen har det fällts många tårar. Men så känns det att förlorat något väldigt kärt.

Kommentarer
Postat av: Maria W

Gråter när jag läser. Det är fruktansvärt att förlora ett husdjur som står en nära. Tänker på dig gumman. Kram från mig

2008-09-15 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0