Tack för regnstövlar..

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de sista två dagarna, men jag har inte hunnit (eller kanske tagit mig tiden är mer sant) Men det är faktiskt så att jag har rejält mycket att göra nu! Både vfu, litteraturseminarier, föreläsningar, utvecklingsproject, och planering av lektioner. Jag ska ha alla historielektioner under min Vfu den här gången. (Vfu är praktik, för er som inte rör er inom skolvärlden). Och jag ska inte bara ha vfu på samskolan, utan också studium -vuxenutbildning i Göteborg. Jag kommer helt enkelt stressa ihjäl mig se kommande veckorna. Egentligen borde jag sätta igång med mitt utvecklingsproject om dokumentation, där PM ska vara klart på lördag. Men min mage värker! lite värme under duntäcket, mys från Bosse och ett tv-program eller två kanske får mig att må bättre. Samarin också? ja... det får det bli.


Lovade bilder - får skjuta på det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0