Tillbaka igen..

Jag har varit i skolan, kommit hem, käkat.. ja rastat Bosse också såklart. Nu ligger jag i soffan och har en hög av böcker och läsning att ta tag i. Men först måste jag landa.. min älskling ställde klockan på 8.20 imorse istället för 7.20 som var meningen - Stressig morgon! Har nog aldrig kommit iväg så fort som i morse :P Fast sådana mornar gör att hela dagen känns uppochner på??
Det är redan tisdag, och helgen sprang förbi då vi var i Grebbestad och fick plockat 11 liter trattkantareller. Nu är hela köket fullt i trattisar som vi torkar för att kunna ha i såser och soppor hela hösten. Det är smarrigt det! Egentligen var jag toksugen på att gå ut och dricka massa vin och ha en riktig utekväll med älsklingen i Lördags, men det blev lugna gatan i Grebbestad istället. Vilket gör att jag fortfarande är festsugen... men denna helgen är det annat som gäller så det får vänta tills nästa fredag när mannen min och hans vän ska ha middag/fest på Barsidan. Tänk... då kommer jag vara 25! Hahaha, jovisst för jag fyller ju på onsdag nästa vecka :P Tänk att lilla jag uppnått den höga åldern ;) Jag var 23 när jag träffade världens underbaraste H och redan blir jag 25, tiden går fooort. Men det är mycket som man hunnit med på samma gång, så jag gillar att tiden rusar iväg -ibland. 

Imorgon ska jag och H gå på bio med R och S, vi ska se den där filmen om två killar som adopterar en 15 åring. Det blir mys det:) Och jag ska nog ha på mig min nya kaffefärgade cashmere kofta - Ja, den är såå snygg och skön! Mmm cashmere is it!


Kramar darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0