Vräk söndag..

Typiskt söndagar, man slappar och vräker i sig mat hela dagen. Igår hade jag lite tårta och kalas med tjejerna, det var jättemysigt och jag fick en orkidé och ett par urfina trosor från Frank Dandy! Tack gullungar! I fredags var det ju middag/fest på Barsidan, och det var riktigt lyckat. God mat, bra sällskap, fin dricka - kan man klaga? Icke! Jag skulle gärna uppdaterat med bilder om jag bara tagit några, men jag missade det! Ni ska få se klänningen imorn eller något, jag har den på mobilen... jag tycker jättemycket om den. 

Älsklingens bästis O är här och bor i två nätter, det är så mysigt :) Idag har vi varit på ikea, mathandlat, ätit pizza, glass och bakat kaka. Nu ska vi se på parlamentet, det är jag och min älskling, Bosse och så O och M.. jag gillar sånna här söndagar. Och det bästa är att jag har min killes armar att ligga i !!! Hihi..

hörs imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0