Höstens kläder..

Nu är snart min låånga semester slut, och det känns tråkigt! Aldrig blir man nöjd.. Och jag som alltid brukar få en mysig höstkänsla har faktiskt inte fått det än - jag saknar den!
Men jag har ikväll och under helgen ägnat tiden åt kläder. Först shopping, där det blev en ny skinnjacka, lager på lager, undies, accessoarer och annat gott. Sen har jag suttit med min nya Elle och fått inspiration. Imorn åker stickorna fram igen, det ska stickas!

Nu är det Beck på tv-n snart. See yah!

Kommentarer
Postat av: R.E

Jag kommer behöva massa massa färgglada mössor till Åre, så kommer göra en beställning ;)

2009-08-15 @ 17:51:51
Postat av: me

Klart! Halsduken var ju ett nöje att göra till dig:)

Kramis

2009-08-16 @ 13:27:11
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0