Torsdagskalas och Weekendmys!



Jag och gulliga M, födelsedagstjejen på sista bilden :)

Vi har haft en TOPPEN helg i Halmstad! Sol, Tylesand, god mat och dryck, sällskap. Vi åkte på Lördag morgon och hämtade R och S för att brumma ner till Halmstad. Väl där åt vi en ganska snabb lunch för solen sken och vi ville till Tylesand! Där låg vi på playan, drack öl och badade - till och med min älskling badade! Till hotellet där vi drack vin, sen ut på en härlig middag på restaurang Pio - fantastisk! Vidare på lite coctailrace, utgång... Dagen efter en hotellfrukost, som aldrig är fel! Och sen stack vi till Varberg där vi solade och gottade oss :) Lyckat!  (bilder kommer om jag får låna några av R och S)

Ovan är kort från Torsdagen då vi firade söta M, min fina vän :)

Kommentarer
Postat av: R Eriksson

Heja dig! Eftersom man träffar dig så lite nu så får man väll följa dig här! Förövrigt somnade jag och H hand i hand i går natt :D

2009-08-06 @ 01:48:53
Postat av: me

Hahaha! Som vanligt då ;) Ni är för söta!! Mys att du är här med H när jag är borta. Ja vi får ses mer:) Vad sägs om Lördag och utgång? Höres.. Kramis

2009-08-06 @ 20:18:05
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0