Underbara juletid!

Vi har semester och vi njuter! Vilken dag! Okey, jag fick hjärnskakning förra veckan, okey jag har varit som en räka, okey jag har 90% av julklapparna kvar att köpa och morgondagen blir hysterisk. Men idag! Vi har njutit av kylan, tagit kort som jag någon dag ska försöka lägga upp på bloggen. Hela lilla familjen gick i skatås, satt vid härlanda tjärn och drack varm choklad och åt smörgås och pepparkakor. Nu är älsklingen påväg hem efter att han satt på takbox på bilen. Imorn kväll rullar vi till Lysekil, en sväng tillbaka till Göteborg efter jul för att sen åka till Sälen och fira nyår med 10 underbara vänner!

God jul alla fina! Kram

Kommentarer
Postat av: HannaPanna

Hej!

Va glad jag blir att du är "tillbaka"!! Gillar din blogg skarpt. GOD JUL!

2009-12-21 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0