En vecka som går mot sitt slut...

Jag är väldigt nöjd över att fredag på mitt jobb är för mig en lektionsfri dag! För det känns som om helgen börjar redan på torsdag då :) Jag kan gå upp lite senare fredag morgon, åka in till skolan när det passar, och väl där har jag främst planering. Jag går oftast in i någon klass, men det ligger inget ansvar på mig, och jag kan fixa och dona lite... Bra det där alltså! Imorgon är det planering och möte klockan 13, sen är det helg!! Vi har planer för helgen, det är middag och vin hos R och S imorgon, morgonpromme med tjejerna sen shopping, ikea och kanske bio med H på Lördag. Söndagen ser ut att var fullplanerad den med.

Men nu ska jag snart ut på promme med M, och kanske hennes lilla bebbe är med också. Sen kommer min älskling hem och vi ska myyysa! Fick pussats lite i bilen när han hämtade mig på jobbet, men sen var det träning för hans del. Läängtar tills min karl kommer hem - Han är bäst! :))


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0