Fredagsmyys!

Vaknade av ett sms från mamma där hon skrev att hon satt på altanen i solen och C låg i poolen framför henne... Ååå THAILAND säger jag bara! Men det var bara att ta på sig lite varma paltor och ge sig ut med Bosse för min del. Det är iallafall sol här, kallt och vitt. Och ikväll är det myyys här hemma + imorn med då det är allahjärtansdag. Jag hade faktiskt missat det om jag ska vara ärlig. Men inte min älskling, och först efter att han gett lite förslag på söta saker att göra ihop på lördag så steg ett ljus för mig -"aha.. det är ju alla <3 dag!!"

Men nu ska jag hoppa i duschen och fixa till mig för att sen åka in till stan och fixa ärenden.. har sett riktigt schyssta dioder att ha i duschen så vatnnet ser färgat ut - härligt :) Kanske något för framtiden..



Dyker nog upp bild på dagskostymen senare idag.. det finns ju de som upskattar sånna bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0