Helg igen..

Veckorna går galet fort! Jag hinner knappt blogga, än mindre ta kort på vad jag har på mig eller vad jag gör. Bara att gilla läget, det får bli lite sisådär ett tag framöver. Det är helt enkelt för mycket saker som ska hinnas med. Men idag är det fredag igen, och ikväll ska vi bara slappa.. annat blir det imorgon då H:s pappa fyller 50 och vi ska på stort kalas! Hade gärna haft på mig någon fin ny klänning, men får leta efter något gammalt igen.. det är så tråkigt! Ja ja.. roligare tider väntar, då pengar finns och jag kan shoppa! Ja, jag vet det är mycket tjat om pengar från min sida, men livet blir helt enkelt så mycket tråkigare när man står utan :-.... Vilket jag gjort sen i december ungefär! En evighet!

För att tala om något annat så kan jag berätta om mitt extrema sug efter sötsaker som inte vill ge sig idag! Inte ens efter kakrace, sura godisar, marzipan och mer godis igen så vill det sluta. Helt enkelt så kommer detta att bli en himla söt dag ;)


Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0