Imorn kanske det blir page!

Är hos Pappa nu, och han ska hjälpa mig finansiera en klippning :) Så imorn kanske det blir page på mig! Jag ska se om det finns någon tid att klippa sig här i Lysekil, men vågar inte hoppas på för mycket. I allafall vill jag bara bli av med längderna nuuu! Jag vill ha något nytt och inte jämt och ständigt se likadan ut - det finns faktiskt inget tråkigare! Men jag ska inte ta för höga toner, kanske spelar nerverna ett spratt för risken finns alltid att man inte blir nöjd :P Å andra sidan så växer hår alltid ut igen! Tänk så härligt som på bilden nedan, precis vad jag vill ha!


Jag ser en solig varm dag framför mig, slitna jeanshorts, vitt ribbat linne, stora armband, brunbränd i hyn, med hårtoppar som smeker nyckelbenen! Haha, på tal om nyckelben så blev mina sådana offer för en offentlig beskådning i skolan häromdagen. Barnen stod och gapa över hjäälp vad läskiga dina ben ser ut där - "de sticker ju ut! Massor! " Ja vad fasen ska man göra med sin kropp som ser ut som den gör? Dölja nyckelbenen med hår kanske? Hahaha.. Men visst kan min fantasi få en att nästa vilja klippa stubb så vackert framlaggd som den är ;) Är säker på att sis K förstår preciiis vad jag menar!


Puss


Kommentarer
Postat av: sis

Hihi, jag förstår precis vad du menar:)

Klipp dig!! du kommer bli superfin i page! jag har ju själv tänkt tanken men du har bättre hår för sånt o kommer bli såå läcker!!

miss you, pusss

2009-02-09 @ 08:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0