Räkningar!

Det är till och med kul att betala räkningar idag! Jag vaknade som ett litet barn på julafton, ringde banken och hörde att min lön kommit in -MIN FÖRSTA RIKTIGA LÖN!! Sen kunde jag inte sova mer, gick upp och betala mina räkningar och nu fantiserar jag om vad jag ska unna mig för förstalönpresent :) Det är nämligen en regel har jag hört att när man ska köpa sig något ordentligt till sig själv då. Men vi får se vad det blir... om det blir;)

Nu ska jag ta på mig varmt, gå ut med Bosse på en morgonpromenad, komma hem, dricka kaffe, fixa mig och sen åka till jobbet!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till din första riktiga lön! Själv fick jag min första lön från försäkringskassan. Men vad gör det när det ligger en liten kille i magen och väntar på att få komma ut :o) Kram på dig vännen och unna dig något riktigt trevligt i helgen :o)

2009-02-27 @ 15:24:05
URL: http://fotogrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0