Semlebesatt!!

Jag ÄLSKAR semlor! Det växer sig bara starkare för varje år, och detta året har jag sett till att frossa ordentligt på denna delikatess :) Men klockan är bara 13 och jag har redan tryckt i mig 2 stycken, en på Ikea vid 11- tiden och sen en här hemma också, alldeles nyss. Det är ju bara föör gott :P Hihi..

Igår var det alla hjärtans dag och inte fick jag till något blogginlägg då H väckte mig med frukost på sängen och sen tog med mig till hans familjs land. Det var så mysigt, promenader ute på isen, en brasa som spraka hela dagen, mat och dryck, bastubad - heelt underbart! Han är fantastisk min H! Love him...

Nu ska jag planera för min arbetsvecka, hur jag ska lägga upp veckans lektioner. Men vi hörs kanske senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0