Shoppat har jag gjort ja..

En dag på jobbet och sen åkte jag in en snabbis till stan.. som blev 2,5 h. men vad hinner man på den tiden då man ska i affärer? Jag provade Acnejeansen som jag visade på bild för ett tag sen och de är läckra, men inte så som jag tänkte. De är nämligen bagy, och jag ville ha de riktigt tajta. Fick gå ner 100 storlekar för att få dem tajta, men då satt de inte så snyggt. Iofs så är ett par slappa slitna rullade jeans till sandaler och ribbat linne inte fel det heller :P Men jag får tänka på det lite.. smälta in lixom. Jag hittade annat så klart istället! Se här:



En "prettokofta" från Malene Birger,  den kommer användas det känner jag på mig! Värd priset:)
Jeans Bikbok (de som jag provade för ett bra tag sen fick följa med hem nu helt enkelt)
Skor Monki (likaså blev det med dessa, jag har provat de förr men nu slog jag till. Lagom klack i jobbet också)
Lösstickad tröja Monki

Men tjena säger jag efter att försökt gå in på Beyond Retro -försökt! Så galet mycket folk var det! Sen är jag inte helt där än... alltså med second hand. Det har hänt, men inte ofta det... kanske mognar fram.

Nu ska jag fixa mig inför kvällen när det blir VIN och MAT - i den ordningen ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: sis

Va fina grejer du köpt, älskar jeansen!!

Åh va kul när jag kommer hem o vi kan gå på stan igen, o ha fredagsmys på stan:)

pusss

2009-02-27 @ 18:23:08
URL: http://kimmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0