Dag på stan..

Fika med M och lillsis på "fröken Olsson", efter det har jag och lill sprungit på stan i affärer precis som jag brukar göra med sis. Det har varit såå mysigt :) Lill har precis lika mycket tålamod som sin syster, och ska man gå i affärer är det nummer 1, ett gott tålamod! Jag har fått med mig ett par stövlar hem -ett par indianstövlar :) (kommer på bloggen imorn) Precis min stil. Jag har tittat på de innan, men de var dyra och jag fick dåligt samvete. Men lill fick mig snabbt på andra tankar så jag slog till och om jag är nöjd för det! Vilka outfits de kommer kunna skapa! Nästa vecka ska jag och min fotoM ta massa bilder så då kommer nya kort komma upp efter det här på bloggen, det blir bra.

Nu lagar H och O käk, finkäk.. och ikväll är det mat och handboll som står på programmet :) K&H



Vilken lyx, O kom precis in med ett glas champange till mig, Det kan vara himla bra med besök ibland;) På bilden visas min fika som var en riktigt god chaisweetlatte, scoones med creamcheese och marmelad... Sen blev det en muffin efter det:)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

mm mums! å vilken lyx. ha en toppen kväll. kram

2009-01-24 @ 17:41:43
URL: http://sunstreet21.devote.se
Postat av: Jeanette

sv: takcar! :)

2009-01-24 @ 18:36:38
URL: http://sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0