En kväll på stan? eller soffan kanske...



Jag har tyvärr inte kommit längre än så här! Har tagit på mig kläder för en kväll ute.. Lite slappa, men mycket ben i allafall.. med lite snygga smycken, hår och make så funkar det. Fast funkar min inställning? Om klockan är efter 22.30 och jag fortfarande sitter klistrad vid Let´s dance som jag annars tycker är såå ointressant då är det något som inte stämmer.. Hmm. Jag får ta en funderare till..
Vad tycker ni om "sneakpeaken" av vårt sovrum bakom? Imorn lovar jag fler bilder, en långtråkig kväll kan vara givande för en människa med litet tålamod - Helt plötsligt hade jag ro till att fixa bildfunktionen från mobil till data som tidigare strulat! nu kommer detta att bli en riktig blogg med bilder igen :) 

See yah!

Kommentarer
Postat av: Malin.

SV: ja jag håller med verkligen! tänk att få ligga på en strand i stekande sol just nu, åh fyfan vad underbart!



haft en bra dag? ha det bra du med :)

2009-01-23 @ 23:40:36
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0