En mysig Lördag..

Jag vaknade och gav min älskling en puss, sen tog jag på mig kläder, satte på Bosse kopplet och gick ut på promenad. Tänkte gå en riktig långis, men då det regnade så blev promenaden kortare. Nu är jag hemma igen, dricker kaffe och ser på nyhetsmorgon. H och O sover fortfarande, men när de vaknar ska vi äta frukost, antagligen på "Le Pain". Jag skulle vilja ha en riktig dundermacka - sån där med massa ost, paprika, sallad och ett megaglas med apelsinjuice! Nu lägger jag äntligen  upp bilder från frukosten förra lördagen:) Ha en go dag alla fina!


Kommentarer
Postat av: sis

Åh va jag saknar er tjejer!! tur att det inte e så långt kvar tills vi kan mysa igen:)

2009-01-26 @ 10:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0