NK -REA

fullsize

Det finns dåligt med pengar i den här lilla familjen nu.. Men idag var ju NK -rean för de som har NK-kort så vi var bara tvungna att åka dit! Handlade sparsamt och klokt när jag bara köpte den här Odd molly klänningen på bilden ovan i en apikosröd färg. Tänk så fin att ha i vår och till sommaren! Den är i två delar med en sidenklänning under, så det finns flera användningsområden:) Odd molly tycker jag annars är duktiga på överpris, och givetvis var de ensamma om att ha 30% på rean när alla andra hade 40 och 50%.. Men jag gillar ju deras grejer så mycket.. Och jag vet att klänningen kommer bli kalasfin att ha till grova strumpbyxor, HUNTER stövlar, kofta och sjal..


Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0