Sista helgen i januari!

Idag blev en snabbvisit till jobbet, en vistelse som varade 5½ h. Verkar alltid vara så att när man ska göra någonting snabbt så fastnar man i allt annat. Tur är att jag har en sån härlig arbetsplats att det berör mig inte värst mycket :) I eftermiddag tog jag Bosse på en promenad in till stan (skulle vi aldrig gjort), men jag var tvungen att köpa nya borstar till puder och rouge efter Bosse har kalasat på min gamla. Men man ramlar ju alltid in i lite andra affärer än där man tänkt och idag blev det Topshop, där jag blev Besatt av ett par skor! De är fantastiska! Tokhöga klackar, lite rå känsla, skinn, spänne, peeptoe...
Allt var perfekt! Benen blir långa som en kalvs, och möjligheten att variera skorna till kläder är oändliga! Men hur motiverar jag för H att jag måste köpa ett par till skor den här månaden? När vår ekonomi inte är återhämtad, och han inte kommer inse att jag faktiskt är i behov av ett par sånna här klackar? Hur? Jag får tänka ut något... de ligger och väntar på mig till klockan 17:00 imorn, sen är de fria att köpas av vem som helst.



Gick inte att få fram bild på skorna men på min bleka, grubblande nuna... Lite sol snart? jag ser ju blå ut.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0