Åter till kusten!



Bilden ovan får mig att tänka på sommaren och kusten, kanske just för att den är tagen där! Bilden är tagen av M som ni finner på: mariawingfors.blogg.se. Henne kan man boka för fotografering av sina barn, sitt bröllop, ja vad som nästan! Jag har bara turen att hon tar kort på mig emellanåt för att lägga upp på hemsidan. Vi åker till Lysekil i eftermiddag igen, stannar nog någon vecka. Storstaden är inte att jämföra med kustsamhällena på sommaren! Tur jag har som har boende både i Lysekil och Grebbestad. Vänner, ni glömmer väl inte att ni gärna får komma och hälsa på! Vi hörs igen senare under dagen, och tack för fina kommentarer om gårdagens inlägg!

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Palle Patrie

Vill bara bidra med dessa länkar:

http://birdflu666.wordpress.com

pandemicswineflubioterrorism.html" rel="nofollow">http://www.naturalnews.com/026503pandemicswineflubioterrorism.html



Tungt att läsa. Om du inte orkar själv, be nån annan i din umgängeskrets, nån "tänkare" eller filosofiskt sinnad person att tolka denna info. Samt att sprida den.



Det är tungt innehåll, som jag sa, men ytterst viktigt för de som bryr sig om sina nära och kära.



Många som har tagit del av denna info i Sverige och i utlandet, har skrivit till tidningar och massmedia att de skall skriva om detta men inget massmedia, särskilt i Sverige, har skrivit om det här. Det verkar som om de vill tysta ner denna info om vaccineringen. Tidningar skriver inte sanningen längre. TV ljuger om detta. Varför?



Iallafall, ha det bra. Bra bilder på din sida. Jag fotograferar också.



2009-07-20 @ 10:33:03
Postat av: Me

Tack för länkarna! Jag skumläste den första, och lovar att sätta mig in i båda texterna. Mmm, det finns mycket i samhället och den här världen vi borde ifrågasätta mer. Det finns en negativ utveckling som gör att människor slutar ifrågasätta, blir naiva och tror att inget berör eller kan vara av ondo. Jag vill inte vara för pessimistisk, men med kloka människor runt omkring mig så påminns jag om att inte likgiltigt tro allt jag hör utan själv söka svar. Och då inte de enkla svaren, utan de sanna.



Ha det så fint!

2009-07-20 @ 11:00:44
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Diana

fin bild!

2009-07-20 @ 11:38:11
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hehe ja vergligen, vi finns med de är väl få :P

åh mys med lysekil!<3

2009-07-20 @ 11:56:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0